شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان همزمان با شروع فصل برداشت پاییزه چغندر قند، تاکنون دوهزاروهفتصد تن چغندراز کشاورزان خریداری کرده است.

این میزان محصول از چغندرکاران استان خراسان رضوی و سایر مناطق خریداری و تحویل سیلوهای این شرکت شد.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان برای خرید این میزان محصول چغندر قند بیش از یک میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت کرده است.

روند خرید محصول چغندر از کشاورزان تا پایان  دوره فعالیت کارخانه تولید شکر شرکت با جدیت ادامه می یابد و براساس پیش بینی ها ، میزان تولید شکر در این شرکت در سال جاری 23 هزار تن برآورد شده است .

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در نظر دارد همزمان با فصل برداشت پاییزه محصول چغندرقند ، به منظور ترغیب و تشویق کشاورزان چغندرکار برای فروش و تحویل به موقع محصول خود به این شرکت ، “جشنواره سپاس ” برگزار کند.

زارعین و کشاورزانی که محصول چغندر تولیدی خود را به این کارخانه بفروش برسانند، علاوه بر دریافت بهای نقدی محصول ،همچنین می توانند در”جشنواره سپاس ” نیز شرکت و از جوایز آن بهره مند شوند.

در جشنواره سپاس شرکت صنعتی و کشاوری شیرین خراسان، جوایزی شامل اهدای یکدستگاه تراکتور دو محور475 ، یکدستگاه خودروی پراید، هشت دستگاه سمپاش 600 لیتری صنعتی، و یکصد کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.