همایش مدیران و مسوولان یکصد شرکت و نهاد معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از جمله ( مهندس علی مهرپور مدیرعامل ) شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان با حضور مهندس سعیدی کیا رییس هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و علی رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در تالار همایش هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.
استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: این همایش بعد از گام اول مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی که به شناسایی معین ها و امضای تفاهم نامه ها اختصاص داشت، در گام دوم وارد برنامه اجرایی معین ها در مناطق هدف می شویم.
“رزم حسینی ” با تاکید بر اینکه در این همایش تبادل تجربیات صورت خواهد گرفت، گفت: در این همایش معین های اقتصاد مقاومتی، در خصوص اجرای اثر بخش اهداف مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و انتقال تجربیات ، بحث و تبادل نظر می شود.
“علی رسولیان ” معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در سخنانی توسعه اقتصادی و توانمندسازی مناطق روستایی این استان را مرهون اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی دانست و گفت: در این الگو که به ابتکار استاندار خراسان رضوی به اجرا در آمده، حدود یکصد معین اقتصادی در قالب رویکردی مشارکتی، روند توسعه استان را با طرح های خود پیگیری می کنند.
براساس تصمیم و موافقت مدیران استان خراسان رضوی و شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان ، روستاهای منطقه طرق مشهد با مشارکت شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان توسعه می یابند.
در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با محوریت توسعه شهرستان مشهد، مسوولیت توسعه روستاهای اطراف منطقه طرق این شهرستان به شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان واگذار شد.
در این جلسه با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و علی‌رضا رزم حسینی استاندار و دیگر ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این استان ، شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان مسوولیت توسعه روستاهای اطراف منطقه طرق مشهد را برعهده گرفت.