شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه قند این شرکت ، با شروع فصل برداشت محصول چغندرقند، تاکنون هفت هزارتن چغندرقند از کشاورزان خریداری کرد.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان برای خرید این میزان محصول چغندرقند حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به چغندرکاران پرداخت کرده است.

خرید محصول چغندرقند از کشاورزان تا پایان دوره فعالیت کارخانه تولید شکراین شرکت همچنان ادامه دارد و براساس پیش بینی ها میزان تولید شکردر این واحد در سال جاری به 23 هزارتن می رسد.

همزمان با ادامه روند خرید محصول چغندرقند از کشاورزان، مقدمات راه اندازی آینده نزدیک کارخانه با آغازبکار واحد کوره آهک این واحد آغاز شد.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان برای ترغیب و تشویق کشاورزان چغندرکارجهت  فروش و تحویل محصول خود به این شرکت، “جشنواره سپاس” برگزار می کند و زارعین و کشاورزانی که محصول چغندر تولیدی خود را به این کارخانه بفروش برسانند،علاوه بر دریافت بهای نقدی محصول ،همچنین می توانند در”جشنواره سپاس ” نیز شرکت و ازجوایز آن بهره مند شوند.

در جشنواره سپاس شرکت صنعتی و کشاوری شیرین خراسان، جوایزی شامل اهدای یکدستگاه تراکتور دو محور475 ، یکدستگاه خودروی پراید، هشت دستگاه سمپاش 600 لیتری صنعتی، و یکصد کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.