اولین مرحله قرعه کشی جشنواره “سپاس ” شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان همزمان با عید سعید قربان و با حضور گروهی از چغندرکاران و کارکنان و مدیران بخش های مختلف این شرکت در مشهد برگزار شد.

شرکت کشاورزی و صنعتی شیرین خراسان در فصل بهره برداری گذشته به پاس قدردانی از زحمات کشاورزان چغندر و همراهی آنان با این شرکت و به منظور ترغیب و تشویق چغندرکار برای فروش و تحویل به موقع محصول خود به این شرکت ، برگزاری “جشنواره سپاس ” را در دستور کار قرار داد.

در این جشنواره زارعین و کشاورزانی درقبال فروش محصول چغندر تولیدی خود ، علاوه بر دریافت بهای نقدی محصول  از جوایزی شامل اهدای یکدستگاه تراکتور دو محور475 ، یکدستگاه خودروی پراید، هشت دستگاه سمپاش 600 لیتری صنعتی، و یکصد کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برخوردار می شوند.

اولین مرحله از قرعه کشی این جشنواره همزمان با عید سعید قربان ( دهم مردادماه  99) برگزار و  برندگان کمک هزینه عتبات عالیات مشخص شدند.

مرحله دوم قرعه کشی “جشنواره سپاس ” این شرکت در روز عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

درفصل بهره برداری گذشته به همت و تلاش کارگران و کارکنان کارخانه قند شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان  به میزان یازده هزار تن شکر از محصول چغندرقند خریداری در این واحد صنعتی استحصال شد.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در این فصل بهره برداری به مقدارحدود 77 هزار تن محصول چغندرقند به ارزش اقتصادی نزدیک به 370 میلیارد ریال از کشاورزان استان خراسان رضوی و سایر استان ها خریداری و در کارخانه مورد استفاده قرار گرفت.

به رغم کمبود محصول چغندرقند درسطح استان خراسان رضوی، در نتیجه برنامه ریزی و درایت لازم محصول بیشتری برای تامین نیاز کارخانه قند شیرین خراسان ازسایر نقاط خریداری شد و فعالیت ها و تلاش های انجام شده برای خرید محصول ، با استقبال کشاورزان چغندرکار و پیمانکاران فعال دراین عرصه روبرو گردید.