مرحله دوم و پایانی قرعه کشی جشنواره “سپاس” شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان همزمان با عید سعید غدیر برگزار و برندگان جوایز این مرحله مشخص شدند.

اولین مرحله قرعه کشی جشنواره سپاس ، همزمان با عید سعید قربان و با حضور گروهی از چغندرکاران و کارکنان و مدیران بخش های مختلف این شرکت در مشهد برگزار و به برندگان آن کمک هزینه یکصد سفر به عتبات عالیات تعلق گرفت.

در دومین مرحله از قرعه کشی جشنواره سپاس ، زارعین و کشاورزان چغندرکار درقبال فروش محصول تولیدی خود، علاوه بر دریافت بهای نقدی محصول از جوایزی شامل اهدای یکدستگاه تراکتور دو محور ۴۵۰ ، یکدستگاه خودروی پراید  و هشت دستگاه سمپاش ۶۰۰ لیتری صنعتی برخوردار شدند.

دومین مرحله قرعه کشی این جشنواره با حضور مهندس محمدصادق فروغی مدیرعامل  و جمعی دیگر از مدیران و مسوولان کارخانه قند شیرین خراسان و نیز شماری از کشاورزان چغندرکار برگزار شد.

این شرکت در فصل بهره برداری گذشته به پاس قدردانی از زحمات کشاورزان چغندرکار و همراهی آنان با این شرکت و به منظور ترغیب و تشویق چغندرکاران برای فروش و تحویل به موقع محصول خود به این شرکت ، برگزاری جشنواره سپاس را در دستور کار قرار داد.

در فصل بهره برداری گذشته به همت و تلاش کارگران و کارکنان کارخانه قند شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان ، به میزان یازده هزار تن شکر در این واحد تولید شد.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در این فصل بهره برداری به مقدار حدود ۷۷ هزارتن محصول چغندرقند به ارزش اقتصادی نزدیک به ۳۷۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان خراسان رضوی و سایر استان ها خریداری و در کارخانه مورد استفاده قرار گرفت.