مهندس “سید محسن پارسا” مدیرکارخانه قند شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان اعلام کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود میزان تولید شکر سفید در این کارخانه در دوره بهره برداری امسال به میزان 23 هزار تن برسد.
وی میزان مصرف چغندر قند در این دوره از فعالیت کارخانه را بیش از 150 هزار تن برآورد کرد و گفت: با استحصال این مقدار چغندر قند پیش بینی می شود رقم تولید شکر سفید، امسال به 23 هزار تن افزایش یابد.
مدیر کارخانه قند شیرین خراسان خاطر نشان کرد: در دوره بهره برداری سال گذشته میزان تولید شکر در این واحد با مصرف بیش از 65 هزار تن چغندرقند ، حدود 10 هزار تن بوده است که امسال پیش بینی می شود رقم تولید این محصول اساسی در این کارخانه بیش از 13 هزار تن فزونی یابد.
مهندس “پارسا” همچنین یادآور شد: علاوه براین میزان تولید شکر سفید ، همچنین براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است 70 هزار تن شکر خام نیز در این واحد تصفیه و تحویل شود.
مدیر این واحد تولیدی پیش بینی افزایش میزان تولید شکر سفید را گامی موثر در سال رونق تولید در این کارخانه دانست و گفت: تلاش می شود با همت مدیران و کارکنان ، برنامه های تدوین شده در راستای رونق تولید ، عملیاتی و محقق شود.